di 28 april 2020 om 13u30

Gastronomie

Deel deze activiteit met een vriend

Gelieve uw e-mail adres in te vullen
Gelieve het e-mail adres van uw vriend hier in te schrijven

di 28 april 2020 om 13u30

Gastronomie

LUNCH IN DEN DOORN

LUNCH IN DEN DOORN

Na deze interessante voordracht nodigen wij u uit om ook samen lekker te blijven lunchen. Een ideale gelegenheid om nog even na te praten over alles wat we zonet leerden. Ook indien u niet deelneemt aan de proeverij, bent u van harte welkom om samen te komen lunchen.

LUNCH IN DEN DOORN
Prijs
35,00 € / pers.

Bevestiging van uw inschrijving: LUNCH IN DEN DOORN

OPGELET! U staat op het punt om uw registratie te valideren.

Kies het aantal personen die u wenst in te schrijven

U zal doorgestuurd worden naar het HiPay betalingssysteem, dat 100% veilig is.
U hebt ook de mogelijkheid om via overschrijving te betalen, maar weet dat uw inschrijving pas effectief zal zijn na ontvangst van uw betaling.
OPGELET: Uw inschrijving voor een activiteit wordt gevalideerd bij ontvangst van uw betaling. Wij raden u aan om uw betalingen via de online en automatische betaalmethode hieronder te doen.
We zullen inderdaad moeten wachten tot uw bankoverschrijving daadwerkelijk aankomt om uw inschrijving handmatig te valideren. Gedurende deze periode loopt u het risico dat andere registraties voor de gekozen activiteit worden aangenomen en dat er geen ruimte meer beschikbaar is wanneer uw overschrijving ons daadwerkelijk heeft bereikt.
In dit laatste geval wordt uw registratie voor de gekozen activiteit helaas geannuleerd en zal uw inschrijving terugbetaald worden…
Vermijd al deze ongemakken en maak uw overschrijvingen online, via het systeem hieronder!
Bedankt voor uw vertrouwen.

Aantal deelnemers

Prijs per deelnemer

Voor 1 persoon is de prijs 35,00 €.

Deelnemers


Carpooling

indien u één of meerdere plaatsen ter beschikking heeft in uw wagen, gelieve hier te klikken.
Uw e-mailadres en postcode zullen zichtbaar zijn voor de leden die wensen te carpoolen met u.

Een deelnemer toevoegen

+ Deelnemers toevoegen

TOTAAL TE BETALEN BEDRAG
35,00
Door mijn bestelling te valideren, verklaar ik kennis genomen te hebben van de algemene verkoopsvoorwaarden van Momentum en ze zonder voorbehoud te aanvaarden.
Uw bankgegevens worden, namens Momentum, door HiPay, gecertificeerd volgens de internationale PCI-DSS norm, ten behoeve van uw bestelling en haar gevolgen (betaling, garantie, geschil, …) verwerkt.
Bovendien, als u het heeft geaccepteerd, worden uw bankrekeninggegevens op een beveiligde manier worden opgeslagen in uw online account om te voorkomen dat u ze bij toekomstige orders opnieuw moet invoeren. U kunt de lijst van uw geregistreerde kaarten bekijken (in verborgen modus), maar ook de inhoud ervan geheel of gedeeltelijk verwijderen uit de "Betaalmiddelen". In dit geval worden uw verwijderde kaarten niet langer weergegeven in uw online account of bij toekomstige bestellingen, maar uw bankgegevens worden door HiPay bewaard, binnen de grenzen die nodig zijn om uw bestellingen en hun gevolgen te verwerken (betaling, garantie, procesvoering ...).
Overeenkomstig de bepalingen van de Franse wet nr. 78-17 dd 6 januari 1978 heeft u het recht om persoonlijke gegevens na te gaan, te verbeteren, te verwijderen en ertegen te verzetten en uit te oefenen onder de voorwaarden van de wettelijke bepalingen, per e-mail naar klantenservice of per post naar Posbus 9 93301 Aubervilliers Cedex.

Bevestiging van uw inschrijving: LUNCH IN DEN DOORN

OPGELET! U staat op het punt om uw registratie te valideren.

OPGELET: uw inschrijving voor een activiteit is slechts geldig na ontvangst van uw betaling.
We zullen inderdaad moeten wachten tot uw bankoverschrijving daadwerkelijk aankomt om uw inschrijving handmatig te valideren. Gedurende deze periode loopt u het risico dat andere registraties voor de gekozen activiteit worden aangenomen en dat er geen ruimte meer beschikbaar is wanneer uw overschrijving ons daadwerkelijk heeft bereikt.
In dit laatste geval wordt uw registratie voor de gekozen activiteit helaas geannuleerd en zal uw inschrijving terugbetaald worden…
Bedankt voor uw vertrouwen.

Deelnemers

TOTAAL TE BETALEN BEDRAG
35,00
Door mijn bestelling te valideren, verklaar ik kennis genomen te hebben van de algemene verkoopsvoorwaarden van Momentum en ze zonder voorbehoud te aanvaarden.
Uw bankgegevens worden, namens Momentum, door HiPay, gecertificeerd volgens de internationale PCI-DSS norm, ten behoeve van uw bestelling en haar gevolgen (betaling, garantie, geschil, …) verwerkt.
Bovendien, als u het heeft geaccepteerd, worden uw bankrekeninggegevens op een beveiligde manier worden opgeslagen in uw online account om te voorkomen dat u ze bij toekomstige orders opnieuw moet invoeren. U kunt de lijst van uw geregistreerde kaarten bekijken (in verborgen modus), maar ook de inhoud ervan geheel of gedeeltelijk verwijderen uit de "Betaalmiddelen". In dit geval worden uw verwijderde kaarten niet langer weergegeven in uw online account of bij toekomstige bestellingen, maar uw bankgegevens worden door HiPay bewaard, binnen de grenzen die nodig zijn om uw bestellingen en hun gevolgen te verwerken (betaling, garantie, procesvoering ...).
Overeenkomstig de bepalingen van de Franse wet nr. 78-17 dd 6 januari 1978 heeft u het recht om persoonlijke gegevens na te gaan, te verbeteren, te verwijderen en ertegen te verzetten en uit te oefenen onder de voorwaarden van de wettelijke bepalingen, per e-mail naar klantenservice of per post naar Posbus 9 93301 Aubervilliers Cedex.

Bevestiging van uw inschrijving: LUNCH IN DEN DOORN

OPGELET! U staat op het punt om uw registratie te valideren.

Bedankt voor uw vertrouwen.

Deelnemers

TOTAAL TE BETALEN BEDRAG
35,00
Door mijn bestelling te valideren, verklaar ik kennis genomen te hebben van de algemene verkoopsvoorwaarden van Momentum en ze zonder voorbehoud te aanvaarden.
Uw bankgegevens worden, namens Momentum, door HiPay, gecertificeerd volgens de internationale PCI-DSS norm, ten behoeve van uw bestelling en haar gevolgen (betaling, garantie, geschil, …) verwerkt.
Bovendien, als u het heeft geaccepteerd, worden uw bankrekeninggegevens op een beveiligde manier worden opgeslagen in uw online account om te voorkomen dat u ze bij toekomstige orders opnieuw moet invoeren. U kunt de lijst van uw geregistreerde kaarten bekijken (in verborgen modus), maar ook de inhoud ervan geheel of gedeeltelijk verwijderen uit de "Betaalmiddelen". In dit geval worden uw verwijderde kaarten niet langer weergegeven in uw online account of bij toekomstige bestellingen, maar uw bankgegevens worden door HiPay bewaard, binnen de grenzen die nodig zijn om uw bestellingen en hun gevolgen te verwerken (betaling, garantie, procesvoering ...).
Overeenkomstig de bepalingen van de Franse wet nr. 78-17 dd 6 januari 1978 heeft u het recht om persoonlijke gegevens na te gaan, te verbeteren, te verwijderen en ertegen te verzetten en uit te oefenen onder de voorwaarden van de wettelijke bepalingen, per e-mail naar klantenservice of per post naar Posbus 9 93301 Aubervilliers Cedex.
Gelieve uw login in te vullen Gelieve uw wachtwoord in te vullen
Beperkt aantal plaatsen
Indien u nog geen lid bent en deze activiteit u interesseert, gelieve ons dan zo snel mogelijk te contacteren.
Ik word lid

LUNCH IN DEN DOORN

Na deze trappistendegustatie kan u ter plaatse in het restaurant van een lekkere lunch genieten met keuze uit 2 hoofdschotels:
Aspergeroomsoep
Hoofdschotel met keuze uit:   
  • Tongrolletjes in wittewijnsaus met garnaaltjes en groentjes, met pommes Duchesse of kroketten.
  • Varkenshaasje met champignonsaus of mosterdsaus, warme groentjes en kroketten of frietjes.
Koffie of thee
1 consumptie: wijn, bier of frisdrank per persoon + water op tafel.
 
Beperkt aantal personen
Datum: dinsdag 28 april
Lunch: rond 13u30
Adres: Brasserie “In Den Doorn”, Aalstersesteenweg 196 in Ninove
Bereikbaarheid: Aan het einde van de expresweg Aalst-Ninove, op de hoek van de N45 met de Aalstersesteenweg. Wanneer u van de E40 komt, ligt het restaurant aan uw rechterzijde. Grote parking ter plaatse.
Prijs: 35 €
 
Uw inschrijving voor deze activiteit wordt bevestigd bij ontvangst van uw betaling
(onze prijzen zijn inclusief organisatie- en administratiekosten).
Bij annulering van een activiteit zonder vervanging door de wachtlijst zal 5€ administratiekost worden aangerekend.
Alle inschrijvingen voor deze activiteit worden volgens datum van ontvangst verwerkt.
Contactpersoon:  Fabienne Coppey Gsm: 0470 57 30 75 - Email: fabienne@momentum-belgium.be